GK & IK vs Tyranids - 2000 pkt.
Po stronie GK:
- Brother Captain w obstawie 4 Paladynów
- Strike Squad 10 chłopa
- Strike Squad 8? chłopa
- Land Rider
- Nemesis Dreadknight
- Dreadnought
- Imperial Knight
Po stronie Tyranidów
- Hive Tyrant winged
- Hive Tyrant
- 13 Termagants
- 13 Termagants
- 12 Termagants
- 12 Termagants
- 2 Dakkafexes
- Dakafex
- 3 Hive Guards
- 3 Hive Guards
- Exocrine
- 3 Biovores
- 3 Warriors
- Zoanthrope
- Zoanthrope
- Zoanthrope
- Venomthrope
Gramy na tactical objectives ale wyrzuciliśmy z talii wszystko, co dotyczyło znaczników. Tym sposobem interesują nas tylko zabij to, zabij tamto, rzuć czar, popsuj czołg, itd.
Punkt za first blood leci do GK - wycieli cały oddział Gantów.
Mocno ranione zostaje też Exocrine.
Tyranidzi zbliżają się do wroga ale nic więcej nie osiągają.
GK i IK dalej się mszczą na Gantach.
Pomału zaczyna się jednak odwet robali. Wszędzie latają gryzące zarodniki. Pełno gryzących zarodników!
Następnie szarża. Ostatni ze Strike Squadu zostaje stratowany HoW.
IK szykuje się na Hive Tyranta - Warlorda.
Z kolei drugi Tyrant lata na tyłach wroga. Strzela z psionicznej lancy w Land Ridera ale powoduje tylko glancing.
Na stole pojawia się drugi Strike Squad.
Imperial Knight napada na Tyranta. Panowie okładają się nawzajem nie powodując sobie nawzajem dużych obrażeń.
Carnifexy szarżują na Dreadnoughta i psują go.
Po niezbyt widowiskowej turze GK ponownie działają Tyranidzi. Carnifexy wychylają się zza murka i strzelają po Paladynach. Oprócz nich również wiele innych robali.
Imperial Knight spokojnie się bije z Tyrantem...
... aż tu nagle wpada w niego od tyłu Carnifex. Z HoW wbija kolejne uszkodzenia. Kolos powoli zbiera rany.
Żywot Hive Tyranta dobiega końca. IK kasuje go a cielskiem rzuca w innych Tyranidów. Obywa się na szczęście bez dalszych strat.
Land Rider zabija Exocrine. Bestia przyjęła wiele strzałów z lascannonów i ostatecznie musiała zemrzeć.
Carnifex śrupie od tyłu IK ale ostatecznie również zdycha. Mamy tutaj małą dziurę w zdjęciach niestety.
Przydałoby się zdjęcie, jak IK nie daje rady zaszarżować na 6'' i przez to w kolejnej turze Tyranidów będzie wystawiony na ostrzał. Tak się to oto rozwinęło...
2 lance od Zoanthrop i kilka strzałów od Hive Guardów kończą temat. Apokaliptyczna eksplozja nie przynosi żadnych większych zniszczeń ponieważ mało który inny model był blisko Knighta. Bydlak pada w 5-tej turze ale zdecydowanie się spłacił w tej grze.
Nie ma już 6-tej tury. Widok na stół. Szanse, myślę, dość wyrównane ale w punktach jednak przewagę mają GK. 4:3 i Arek wygrywa!