Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Stół Bitewny » Kącik Modelarski




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chomikowo
 Post Napisane: N sie 07, 2011 19:52 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Opisy oddziałów, jakie mam, oraz ich obecny stan malowania. Lepsze zdjęcia będą, gdy modele będą pomalowane. Teraz nie mam się czym chwalić. Tylko żeby było wiadomo jak który oddział wygląda i co robi na stole (poza tym że na nim stoi).


Zacznę od Mordheim’owej bandy orków, bo w przeciwieństwie do Grey Knightów jest ona prosta i nieskomplikowana.

Dwie bandy orków.
4x: 2x pałka, oraz 4x: 2x topór

[EDIT]: Od lewej (górny rząd, następnie dolny):
GURK, PROFESOR, SNRF, BIJAK,
POKĄTNY, ARGHAR (Argh!! + Arr!!), RĘBAK, ZABIJAK

Obrazek


Szefostwo
Szef szefów z czarnym naramiennikiem: łuk, miecz, topór (MAMROTACZ)

Bohaterzy z czerwonymi naramiennikami
Koleś z bronią dwuręczną (AFRODYTA), Brudas z toporem i mieczem (MORDOWNIK), drugi Gostek z toporem i mieczem (CHRYZOPAZ)

Na końcu szaman (UR-SHAK) z dwoma pałkami.
Obrazek

Doszły ostatnie modele:

orkowie z dwoma pałkami - sztuk kilka - HRUN SZALONY, UGLUK NIEUPRZEJMY, LOLO, BOLO, HEFAISTO MŁOTMISTRZ, ERGBURG-PLUM
Obrazek

"tańcujący" ork z kuszą UGACHAKA i ork z włócznią i tarczą (sic!) MAŁY WILLIE
Obrazek

Został mi ekwipunek opcjonalny - kusza i 9 łuków. Będę je jakoś nie na stałe dołączał do figurek - łukom dorobię cięciwy i będę przewieszał przez ramię jak to mam miejsce u mojego szefa, a kuszę na podstawkę chyba będę rzucał po prostu.

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Ostatnio edytowano So sty 12, 2013 21:37 przez chomik, łącznie edytowano 7 razy

Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
 Post Napisane: N sie 07, 2011 19:52 
 


Góra 
  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: N sie 07, 2011 21:38 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Ogólnie o armii Grey Knights:

Zasady specjalne Grey Knightów:

1) Brotherhood of Psykers
CAŁY oddział Grey Knightów (zwykłych GK, Purifires, Terminatorów lub Paladynów) jest traktowany jako JEDEN Psyker.
Mogą rzucić moc Hammerhand - Daje całemu oddziałowi i dołączonym do niego indepom +1 do siły (przed wszystkimi innymi modyfikatorami co jest niezwykłe dla W40k - młotki mają najpierw +1 do siły a potem dopiero zwiększoną siłę mnoży się x2)
Mogą też zamiast Hammerhanda uaktywnić zdolność instantowania w swoich Force Weapon'ach. Wtedy moc psioniczną rzuca się RAZ i KAŻDY atak KAŻDEGO modelu zadaje instant death.
W przypadku Perlira, ranę otrzymuje szef (Justicar, albo Knight of Flame u Purifires) jeżeli jest jeszcze żywy, a jeżeli nie to losowo wybrany model z tego oddziału (nie character). Oddział pozostaje nadal Psykerem mimo braku szefa i może normalnie rzucać moce psioniczne.

2) And They Shall Know No Fear
Oddział automatycznie zdaje testy przegrupowania podczas ucieczki. Mogą zdać taki test nawet, jeżeli oddział liczy mniej niż połowę początkowego składu. Po przegrupowaniu oddział NIE jest liczony jak po ruchu i może działać zupełnie normalnie wliczając w to także ruch.

3) Combat Squads
Składy dziesięcioosobowe mogę podzielić na dwa pięcioosobowe. Decyzję podejmuję przy rozstawianiu. Raz rozdzielone oddziały pozostają osobnymi oddziałami do końca gry.

4) The Aegis
Jeżeli wrogi Psyker TARGETUJE oddział z tą zasadą, podczas sprawdzania testu leadership na odpalenie mocy podlega karze -1 do wartości Leadership. Jeżeli moc nie targetuje oddziału z tą zasadą, ale na niego wpływa - kary do liderki nie ma.

5) Preferred Enemy - Daemons



WARGEAR:

Nemesis Force Weapons
Każda broń tego typu ma właściwości:
1) Force Weapons - Rulebook
2) Daemonbane - jeżeli wrogi demon lub Psyker otrzymał jedną niewysejwowaną ranę i nadal żyje musi zdać test liderki. Jeżeli nie zda jest ściągany ze stołu (nie jest to instant death, po prostu jest ściągany). Zdolność ta działa niezależnie i dodatkowo z (ewentualnym odpalonym) Force Weaponem.
DODATKOWO każda broń Nemesis jest jakiegoś typu i typ ten daje kolejne włąściwości.
Typy broni Nemesis:

I) Nemesis Force Sword - zwiększa ISTNIEJĄCEGO inva w close combat. Jeżeli jednostka nie ma inva żadnego nic się nie dzieje (NIE dostaje inv 6+ w cc).
II) Nemesis Force Halberd - Halabarda dająca +2 do Inicjatywy.
III) Nemesis Daemon Hammer - działa jak Thunder Hammer z Rulebooka (oprócz tego, że jest Nemesis - patrz wyżej)
IV) Nemesis Warding Stave (u mnie ma go tylko Techmarine) - dziwny kijak zapewniający inv 2+ w close combat
V) Nemesis Flachions - porażka, nikt u mnie tego nie ma - daje +1 atak i jest drogie jak cholera
VI) Nemesis Doomfist - Dredy i Dread Knight - Działa jak Dreadnought close combat arm. U mnie dredy mają autocannony zawsze więc nieważne. A u Dread Knighta broń ta nie podwaja siły (bo nie jest Walkerem) jest więc zwykłą bronią nie będącą niczym poza bronią Nemesis.
VII) Nemesis Greatsword - Dread Knight only. Daje przerzuty trafień, zranień i penetracji pojazdów w close combat.



INNY SPRZĘT:

Incinerator - Ciężki miotacz ognia Grey Knightów
Template, S6 AP4 Assault 1
Heavy Incinerator - Dread Knight only
Template*, S6 AP4 Assault 1
*początek łezki może znajdować się do 12" od modelu

Master Crafted Weapons - upgrade do broni (cc i strzeleckiej) dający możliwość przerzutu raz na turę gracza jednego nietrafionego testu na trafienie.

Mindstrike Missles - Na Storm Ravenie są 4 takie bronie
72" S4 AP5 Heavy1, Blast(mały), One shot, Psi-shock*
*Każdy Psyker TRAFIONY (nie musi być zraniony) tym blastem dostaje DODATKOWO efekt Perlira.

Psycannon
24" S7 Ap4 Rending, Assault 2 or Heavy 4

Storm Bolter
24" S4 AP5 Assault2



GRANATY:
Odpalane jeżeli oddział assaultuje lub jest assaultowany i efekt trwa jedną assault phase.

Blind Grenades - granaty defensywne z rulebooka (u mnie tylko Vindicare Assassin)
Empyrean Brain Mines - wybrany JEDEN MODEL w base contact robi test Inicjatywy. Jeżeli się nie powiedzie model nie wyprowadza żadnego ataku w tej assault phase. (raczej tego nie używam - ludki z HQ mogą to wykupić)
Frag Grenades - mają to wszyscy oprócz Inquisitorial Warband - nie ma kary do inicjatywy przy szarży przez trudny teren
Krak Grenades - na pojazdy, zamienia się wszystkie ataki modelu na jeden atak o penetracji S6+k6 (mają je ci sami co frag granaty)
Melta Bombs - Rulebook (Eversor Assassin i opcja dla części HQ)
Psychotroke Grenades - (kula się kością k6 dla każdego oddziału w base contact z modelem wyposażonym w granaty.
1-nic
2-oddział jest trafiany z automatu w tej assault phase, oraz ma liczbę ataków zredukowaną do 1 na model
3-przerzuty na trafienie przeciwko oddziałowi w tej assault phase
4-Liderka zmniejszona do 2 w tej assault phase
5-Inicjatywa zredukowana do 1 w tej assault phase
6-Każdy osobno model przechodzi test inicjatywy. Ci którzy nie zdadzą biją po własnym oddziale. Nabijają w ten sposób rezultat starcia na korzyść GK. Rany są wbijane w cały oddział, nie tylko w te które oparły się granatom. Oddział składający się z jednego modelu przerzuca ten efekt. W przypadku indepów dołączonych do oddziału czytaj niżej.
Psyk-out Grenades - ma je każdy oprócz Inquisitorial Warbands, redukują psykerom i demonom inicjatywę do 1.
Rad Grenades - obniżają Toughness o 1 oddziałom wroga w base contact z modelem wyposażonym w te granaty - ma to wpływ na Instant Death wynikającym z 2x większej siły. Dwa lub trzy granaty odpalone naraz (z dwóch-trzech różnych modeli) NIE kumulują się. (opcja częśći HQ i Elit)

Oddział z indepem dołączonym jest jednym oddziałem jeżeli chodzi o rozpatrywanie Rad i Psychtroke granatów. W close combat oddział i indep do niego dołączony do niego oddział są osobnymi oddziałami TYLKO na czas rozpatrywania ciosów (od momentu wyprowadzenia pierwszego ataku przez model o najwyższej inicjatywie do ostatniego sejwa), dalej jest to normalnie jeden oddział
Liderki i gonienie się to już znów jeden cały oddział.



EQUIPMENT:

Iron Halo - 4+ inv (HQ)
Brotherhood Banner - (Terminatorzy i Paladyni) +1 atak dla całego oddziału (indepy też) oraz automatyczne zdawanie testu liderki na aktywowanie force weapon - liczy się jako rzucenie mocy psionicznej do limitu na turę, lecz nie trzeba rzucać. Jeżeli model ze sztandarem zginie nie ma bonusów.
Psybolt Ammunition - zwiększa siłę bolterów, bolt pistoli, storm bolterów, hurricane bolterów, assault i autocannonów o 1 (wszyscy GK mogą to wykupić zwykle za 20 pkt na oddział)
Psyflame Ammuniton - jak wyżej tylko dla flamerów, heavy flamerów i flamerów od Land Raidera Reedeemera
Servo-skulls - w 12" blokuje scout move, infiltratorów, przyjazne deep strike i blasty scaterują k6 mniej w 12". Stawia się je byle gdzie na stole, nie ruszają się, nie można tego zabić. Gdy wróg podejdzie na 6" skull jest zdejmowany ze stołu. (Techamrine, Grand Master)
Storm Shield - inv 3+ (Draigo i Crusaderzy)



ARMOUR:

Artificer Armour - save 2+
Carapace Armour - save 4+
Flak Armour - save 5+
Power Armour - save 3+
Terminator Armour - save 2+, inv 5+, Relentless, Nie mogą gonić wroga, gdy ucieka on po niezdaniu liderki po przegranej walce w close combat, modele w Term. Arm. nie mogą wsiadać do Rhino i Razorbacków. W innych pojazdach zajmują dwa miejsca transportowe.




W dalszym planie opisy oddziałów z sekcji HQ, Elites, Troops, FA, HS i DT

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: Wt sie 16, 2011 20:35 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Opisuję tylko jednostki i opcje jakie ja mogę/będę wystawiać. Kodeks oferuje więcej wyborów i opcji.
(Mastery Level X) - X oznacza ile mocy na turę może rzucić dany model/oddział

HQ:



Grey Knight Grand Master
WS 6 BS 6 S 4 T 4 W 4 I 5 A 3 Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Terminator Armour, storm bolter, Nemesis Force Sword, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades, Iron Halo

SPECIAL RULES: The Aegis, And They Shall Know Know No Fear, Independant Character, Preferred Enemy (Daemons), Psyker (Mastery Level 1)
Grand Strategy - Na początku gry zanim siły są rozstawiane może dać k3-em oddziałom (infantry, jump-infantry, monstrous creature, albo walker - ale NIE dla independant characterów) JEDNĄ WYBRANĄ specjalną zdolność do końca gry:
1) Przerzuty jedynek na zranienie
2) Counter-attack (USR - Rulebook)
3) Scouts (USR)
4) Oddział liczy się jakby był Troopsem (znaczniki)

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand - opisane wcześniej
Psychic Communion - Na początku tury ruchu gracza GK, mogę rzucić tą moc i dodać +1 lub odjąć -1 od wyniku rzutu kością na wyjście rezerw.

OPTIONS: Jest sporo opcji. Ja jeżeli wystawię tego Gnoja, to w takiej konfiguracji:
Storm Bolter zamieniony na Psycannona (z racji posiadania Term. Arm. -> zasady Relentless -> zawsze będzie miał 4 strzały psycannon, niezależnie czy stał czy się poruszał). Psychotroke i Rad granaty dokupione. Taka opcja kosztuje 250 pkt.




Brotherhood Champion
WS 7 BS 4 S 4 T 4 W 1 I 5 A * Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Artificer Armour, storm bolter, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades, Iron Halo
Anointed Blade: Nemesis Force Sword z przerzutami na zranienie

SPECIAL RULES: The Aegis, And They Shall Know Know No Fear, Independant Character, Preferred Enemy (Daemons), Psyker (Mastery Level 1)
Titans Herald: W turze GK, Brotherhood Champion i oddział do którego dołączył mają przerzuty na trafienie, jeżeli to oni assaultowali w tej turze
*The Perfect Warrior - model nie ma normalnej liczby ataków, zamiast tego na początku fazy assault, po tym jak wszystkie ruchy są zakończone, ale żadne ciosy jeszcze nie padły musi wybrać sposób walki:
1) jeden atak (nie ma bonusu za szarżowanie) w każdy model w base contact
2) nie wyprowadza żadnych ataków, ale ma przerzuty save (armour i inv)
3) D3 (D3 +1 w szarży) ataków z Inicjatywą 10 w pojedynczego Indepa, albo monstrusa w base contact.

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand - +1 S
Heroic Sacrifice - Może być użyte, jeżeli model jest ściągany "as a casuality" w fazie assault (zarówno gracza jak i przeciwnika). Jeżeli test mocy się uda, model natychmiast wykonuje jeden atak przeciwko jednemu modelowi wroga, z którym był w base contact w chwili śmierci. Jeżeli atak trafi (tylko trafi, testu ranienia się nie przeprowadza) oba modele są ściągane (model wroga nie ma żadnych rzutów save, inv itp.), jeżeli moc się nie powiedzie tylko Brotherhood Champion normalnie schodzi ze stołu)

OPTIONS: Z sensownych opcji mogę mu jedynie dokupić Empyrean Brain Mines za 10 pkt. Normalnie standardowo kosztuje on 100 pkt



Librarian
WS 5 BS 4 S 4 T 4 W 2 I 4 A 2 Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Terminator Armour, storm bolter, Nemesis Force Sword, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades
Psychic Hood – jeżeli wrogi model znajdujący się w 24” od Libry z Psychic hood, rzuca moc psioniczną, to po jego zdaniu testu mocy psionicznej można zadeklarować użycie psychic Hooda. Libra i wrogi Psyker rzucają k6, dodają do wyniku rzutu wartość Ld, jeżeli Libra przewyższa wynik wrogiego Psykera (wyrównanie nie wystarczy) to rzucana moc wroga nie ma efektu (jakby nigdy nie była rzucona). Psychic Hooda można użyć za każdym razem gdy wrogi Psyker rzuca moc w 24” od modelu z psychic Hoodem. Nie ma limitów. Limitem jest zasięg


SPECIAL RULES: The Aegis, And They Shall Know Know No Fear, Independant Character, Preferred Enemy (Daemons), Psyker (Mastery Level 2)

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand - bazowo
Might of Titan – +1 S oraz dodatkowa k6 na penetrację pojazdów dla wybranego oddziału znajdującego się w 6” od Libry
Quicksilver – rzucane na początku fazy ruchu Libry. Wybrany oddział ma inicjatywę 10 do końca tury.
The Shrounding – rzucane w fazie strzelania przeciwnika. WSZYSTKIE oddziały w 6” od Libry (Libra też) zyskują zasadę specjalną Stealth lub cover 6+ jeżeli nie są w coverze do końca tury
Smite – Psychic shooting attack: 12” S 4 AP 2 Assault 4
Vortex of Doom – Psychic Shooting attack: 12” S 10 AP 1 Heavy 1, Blast (mały)
Jeżeli test mocy psionicznej się nie powiedzie blast jest kładziony nad Librą I nie scateruje.

OPTIONS:
Moc Hammerhand jest bazowo. Każdą inną można dodatkowo wykupić za 5 pkt.
Libra kosztuje 150 pkt + 5 pkt za każda kolejną moc


Inquisitor (Ordo Malleus, Ordo Hereticus, Ordo Xenos)
WS 4 BS 4 S 3 T 3 W 3 I 4 A 3 Ld 10 Sv 4+

Obrazek

WARGEAR: Carapace Armour, bolt pistol, chainsword, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades

SPECIAL RULES: Independant Character, Stubborn

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand –można dokupić, patrz niżej

OPTIONS:

Bazowo 25 pkt
Dokupuje się: Rad I psychotroke granaty po 15 pkt każdy. Można ewentualnie zamienić Bolt pistol na Plasma Pistol, Zamienić zbroję na Power Armour za 8 pkt, Servo skulle za 3 pkt szt., oraz za 30 pkt wykupić mu zdolność bycia Psykerem za PSyker Mastery 1 i mocą Hammerhand ;ub Psychic Communnion + Force Sword (NIE jest to tym razem broń Nemesis)


Lord Kaldor Draigo
WS 7 BS 6 S 5 T 5 W 4 I 5 A 4 Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Terminator Armour, storm bolter,Storm Shield, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades
Titan Sword – Master-Crafted Force Weapon z zasadą Daemonbane (opisane przy broniach typu Nemesis) Jeżeli ataki Draigo są wymierzane w oddział zawierający przynajmniej jednego demona lub Psykera, ataki mają siłę 10.

SPECIAL RULES: The Aegis,Eternal Warrior, Fearless, Grand Strategy(to co ma Grand Master), Independant Character, Preferred Enemy (Daemons), Psyker (Mastery Level 2)

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand
Psychic Communion
Sanctifed Flame – psychic shooting attack:
Template, S 5* AP - Assault 1
*rani demony zawsze na 2+

OPTIONS:
Lord Kaldor Draigo robi z Paladynów Troops (normalnie Elity)



Castellan Garran Crowe
WS 8 BS 4 S 4 T 4 W 2 I 6 A * Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Artificer Armour, storm bolter, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades, Iron Halo
The Blade of Antwyr – oddziały szarżujące na Crowe dostaję zasadę Furious Charge I przerzuty na trafienie. Tak, przeciwnik dostaje bonusy a Crowe nic.

SPECIAL RULES: The Aegis, Fearless, *The Perfect Warrior(Wyprowadza ataki dokładnie tak samo jak Brotherhood Champion), Preferred Enemy (Daemons), Psyker (Mastery Level 1), Titans Herald (zasada od Brotherhood Championa)
Master Swordsman – Ataki Crowe mają zasadę rending na 4+ (czyli na 4+ rani wszystko niezależnie od Toughnessa, i na 4+ ma dodatkowe k3 na penetrację pojazdu)

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand -
Cleansing Flame – moc palenia oddziałów Purifires. Rzucone na początku walki, po wszystkich ruchach, lecz zanim padną jakiekolwiek ciosy. Każdy wrogi model w tym samym Assaulcie co oddział rzucający moc otrzymuje jedną ranę na 4+. Save’y są normalnie dozwolone (armour i inv), po czym walka toczy się normalnie. Rany zadane tą mocą liczą się wyniku starcia walki wręcz.
Heroic Sacrifice – jak u Brotherhood Championa.
OPTIONS:
Castellan Garan Crowe robi z oddziałau Purifires Troops (normalnie Elity)



Inquisitor Torquemada Coteaz
WS 4 BS 4 S 3 T 3 W 3 I 4 A 3 Ld 10 Sv 2+

Obrazek

WARGEAR: Artificer Armour, bolt pistol, Master-Crafted Nemesis Daemonhammer, frag grenades, krak grenades, psyk-out grenades

SPECIAL RULES: Independant Character, Psyker (Mastery Level 2), Stubborn
Spy Network – Przerzut na kradnięcie inicjatywy na początku gry. Mogę też kazać przeciwnikowi przerzucać.
I’ve Been Expecting You – Jeżeli w 12” od Coteaza wchodzi na stół z rezerw oddział i jest do niego LOS, to Coteaz i jego oddział mogą oddać natychmiast poza sekwencyjny strzał w ten oddział. Nie ma limitu ile razy ta zdolność działa.

PSYCHIC POWERS:
Hammerhand -
Santuary – Modele chcące szarżować na Coteaza po użyciu tej mocy muszą zdać test terenu trudnego i niebezpiecznego.

OPTIONS:
Coteaz robi z Inquisitorial Warbands Troops (normalnie Elity) i ściąga limit (jedna banda na jednego inkwizytora)

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: Śr sie 17, 2011 04:56 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1970
Czyżby udało Ci się zebrać wszystkie dostępne opcje HQ? :)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: Śr sie 17, 2011 11:33 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Tylko te (według mnie) sensowne, które będę wystawiał. Są jeszcze 4 do wyboru :P

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: Śr paź 12, 2011 20:32 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Wyedytowano pierwszego posta z Mordheimem - dodano imiona i ukatualniono opis.

Jak tylko będę miał troszkę czasu posprzątam tu (trza będzie wyciąć tego posta) i dokończę opis Grey Knightów. W dalszej kolejności opis krasnoludków do KoW/WFB. Później to już tylko malowanie i podmienianie brzydkich zdjęć niepomalowanych figurek na pomalowane :)
Tymczasem uczelnia mnie gnębi i ni ma czasu :(

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: Pt paź 28, 2011 20:18 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Coś tam pomalowałem.

Katedra. Jeszcze klika drobnych poprawek. Ale ogólnie tak będzie wyglądać.
Obrazek
Jakieś tam budynki do 40k/Mordheim - na szybko bez szału. Jakieś mebelki do środka się da i będzie ok :)
Obrazek
Szymon... mam nadzieję, że się ucieszysz a nie wkurzysz, ale nie mogłem już na to patrzeć :) Jak jest w takim stanie to może będzie Ci się chciało dokończyć :D
Obrazek

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: So paź 29, 2011 17:22 
Offline
Jedyny Czarny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 06, 2010 12:32
Posty: 2466
jest ok :wink:

_________________
Przygoda i Rozrywka? Co za kapitalny pomysł! Musimy sprawić, by ta rzecz nie stała się zbyt cholernie popularna, albowiem cała hołota także będzie chciała w to grać! - JKW Książę Walii


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: O co tu chodzi? Czyli Chomikowa armia GK i banda orków
 Post Napisane: N paź 30, 2011 19:03 
Offline
Przodownik pracy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:03
Posty: 1969
no i fajnie, oczywiście, że się nie obrażam


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W40K - GK & SM, WFB - Dwarfs, Mordheim - Orcs, makiety
 Post Napisane: Pn lut 06, 2012 20:51 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Widzę, że tu posprzątano. Tłumaczenie zasad do GK powinienem albo wywalić, albo dokończyć, ale niech se wisi :P

Teraz nowe: Grey Knight Drednought - nie wiem czy dać mu tą śmieszną tarczę na klatę (na jego prawego cyca) czy ją sobie darować. Poza tym jestem raczej rozczarowany wynikiem końcowym swojej pracy. Na pewno nie umiem krawędzi robić. Postaram się je poprawić jakoś.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z tą tarczą wygląda bardziej na GK, bez niej Dred by lepiej udawał przynależność także do SM ( zakon Relictors - malowany u mnie na bardzo ciemny szary).

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
 Post Napisane: Pn lut 06, 2012 20:51 
 


Góra 
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strona główna forum » Stół Bitewny » Kącik Modelarski


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Tłumaczenie phpBB3.PL