Jak świat światem orkowie zawsze będą tłukli krasnoludów, nieumarli elfów, a gobliny będą się tłukły między sobą. Jednak w życiu każdej zbrojnej bandy przychodzi taki moment, gdy wzajemne animozje i chęć ubicia przeciwnika schodzi na dalszy plan, a tym co się naprawdę liczy, stają się wielkie łowy.
TEREN
W neutralnej strefie rozstawienia ustawcie pięć modeli reprezentujących bestie. Dwie małe (cztery?, statsy do ustalenia, 1PZ), dwie średnie (statsy do ustalenia, 2PZ) oraz największą, króla bestii (statsy do ustalenia, 3 PZ). Bestie powinny się znajdować w odległości co najmniej 8 cm od siebie. Gracze nie mogą się rozstawiać bliżej niż 5 cm od neutralnej strefy rozstawienia. Tereny rozłóżcie według własnego uznania.
ZASADY ŁOWÓW
Właśnie nadszedł ten szczególny moment, gdy dwie grupy zbrojnych postanowiły o chwilowym zawieszeniu broni, aby móc w pełni skupić się na polowaniu. Jest to jednak jedynie dżentelmeńska umowa, nikt z Was nic nie podpisywał, więc zrobicie jak uważacie. Tak czy siak zasady polowania są jasne, gra kończy się w momencie, gdy ubity zostanie król bestii.
BESTIE RÓWNIEŻ POLUJĄ
Za każdym razem po aktywacji jednostek obu graczy, aktywuje się jedna z bestii, wybrana losowo, żadna z bestii nie może się aktywować dwa razy na turę. Niezaczepiana będzie po prostu szła w losowym kierunku o wartość ruchu. Jeżeli jest w walce, to oczywiście atakuje. Jeżeli na linii jej wzroku w zasięgu szarży znajduje się model gracza, to szarżuje.
PUNKTACJA
1 pkt → dla gracza, który ubił więcej bestii, 1 pkt → dla gracza, który zadał decydujący cios królowi bestii, 1 pkt → dla gracza który w momencie zakończenia gry posiada więcej swoich modeli w strefie rozstawienia przeciwnika (umawialiście się, że nie będziecie się atakować, nikt nic nie mówił o nieokradniu).
Jak wynika z powyższego w grze możliwy jest remis.
_________________ Przygoda i Rozrywka? Co za kapitalny pomysł! Musimy sprawić, by ta rzecz nie stała się zbyt cholernie popularna, albowiem cała hołota także będzie chciała w to grać! - JKW Książę Walii
|