Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Stół Bitewny




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mordheim
 Post Napisane: Pn lut 28, 2011 18:19 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Niech mi ktoś wytłumaczy na czym polega Mordheim tak dokładniej może trochę. NATYCHMIAST! ;)
Prosiłbym też o wymienienie jakie tam w ogóle armie są. Wstępnie myślałem o Witchhuntersach/orkach. Orkowie mają tylko chyba brzydkie modele (WFB). Fajnie by było jakbym miał kompletną listę armii, bo nawet nie wiem w czym wybierać. A w bitewniaka fantasy bym sobie pograł chętnie, zwłaszcza, że jest raczej mało wymagający figurkowo.

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
 Post Napisane: Pn lut 28, 2011 18:19 
 


Góra 
  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Pn lut 28, 2011 23:36 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1969
Z grubsza - było sobie kiedyś bogate kupieckie miasto Mordheim którego mieszkańcy popadali w coraz większe zepsucie aż w końcu Sigmar (bóg Imperium) się wk.wił i postanowił pierdolnac w miasto kometą (taką z dwoma ogonami, bo to jego symbol). Od tego czasu w mieście zaczęły dziać się naprawdę dziwne rzeczy (kiedyś fluff był po polsku na Gildii, teraz nie wiem gdzie go szukać - a szkoda, bo warto) - po ruinach pełzają naprawdę dziwne stwory, a zewsząd przybywają bandy wojowników by przeszukać ruiny w poszukiwaniu Wyrdstone'a - najprawdopodobniej kawałków komety - bardzo rzadkiego i cennego kamienia o potężnej (i niebezpiecznej) mocy.

Cytuj:
jakie tam w ogóle armie są

Nie ma armii, są tylko bandy (warbands), z reguły liczące 7-15 wojowników. System jest stworzony pod granie kampanii, a jej zasady są bardzo ważną częścią gry. Podczas kampanii wojownicy się rozwijają (lub wskutek odniesionych ran - wręcz przeciwnie. Zranione oko raczej nie podwyższy zdolności strzeleckich, a ze zmiażdżoną nogą nie biega się zbyt szybko) a banda wzbogaca.

"Oficjalne" bandy, zalecane przez GW to:
Najemnicy (ludzie z Imperium) - Reikland, Marienburg, Middenheim w podstawowym podręczniku i Averland i Ostland w Mordheim Annual
Łowcy czarownic - kult sigmara, fanatycy którzy palą każdego na swojej drodze
Siostry Sigmara - kobiecy kult sigmara w Mordheim, nienawidzone przez łowców czarownic i uważane za heretyków. Jedyne osoby, które przeżyły zagładę Mordheim, a ich klasztor to jedyny budynek który nie uległ zniszczeniu
Kislevici - przybysze z mrozniejszych krain, prowadzący ze sobą niedźwiedzia (Tacy rusko-polacy)
Krasnoludy - wiadomo
Orkowie i Gobliny - wiadomo
Skaveni z klanu Eshin - szczuroludzie ninja
Nieumarli - grupka zombiaków/ghuli/wilków prowadzona przez wampira i nekromantę
Carnival of Chaos - nurglowy cygański cyrk - wozy cyrkowe wjeżdżają do miasta, a clowni okazują się być demonami/kultystami/rzeźnikami w służbie nurgla.
Beastmani - co to za jedni można zobaczyć w kąciku modelarskim ;)
Zedytywano i dodano: Cult of the Possessed (Kult opętanych) - kultyści dowodzeni przez maga prowadzący ze sobą potężnych Opętanych (stworów, którym dawniej Shadowlord zjadł duszę i wszystko co przyległe i trochę im się... zmutowało), mrocznych Darksouli (?) i beastmanów (chyba 0-5 limit w bandzie)

Tak po krótce, jutro zedytuje to do bardziej ludzkiej postaci i może dopisze coś jeszcze :)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Wt mar 01, 2011 23:05 
Offline
Przodownik pracy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:03
Posty: 1968
Czemu Beastmeni są tacy silni? ;)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Śr mar 02, 2011 07:31 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1969
-Bo mają s4/t4 na większości rzeczy, a te rzeczy są naprawdę tanie.
-Ich monstrus (Minotaur) może używać broni, co tez jest sporym plusem
-mają maga z niezłymi czarami
-mają tanie i szybkie psy do wyjadania samotnych strzelców

Naprawdę jedyna szansa jaką widzę dla mojego Averlandu (mobilne strzelanie, czyli oparte na łukach) w walce z nimi to bardzo dobre rzuty na wszystko. Horda skavenów mogłaby dać radę, skaveni z ratogrem będą mieli bardzo pod górkę. Dobrze ustawiony pluton egzekucyjny z reiklandu (5-6 kuszników z bs4) myślę że dałby radę, ale jeśli będzie ciasny stół to ich szanse maleją jak fundusze studenta. Poza nimi nie widzę band/rozpisek których beastmani powinni się naprawdę bać.


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Śr mar 02, 2011 08:00 
Offline
Przodownik pracy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:03
Posty: 1968
Myślę, że wszystko zostanie zrównoważone przez moją niekompetencję ;)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Śr mar 02, 2011 17:02 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1969
Ten sytem łatwo załapać, zwłaszcza jeśli miało się wcześniej doświadczenie z innymi. :)

W opisie band pominąłem Cult of the Possessed (Kult opętanych) - kultyści dowodzeni przez maga prowadzący ze sobą potężnych Opętanych (stworów, którym dawniej Shadowlord zjadł duszę i wszystko co przyległe i trochę im się... zmutowało), mrocznych Darksouli (?) i beastmanów (chyba 0-5 limit w bandzie)


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: So mar 05, 2011 18:11 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Kupiłem sobie pudło 19 orków pod Mordheima. Ściągnąłem i zaczynam czytać podręcznik. Co teraz? :P

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: N mar 06, 2011 12:53 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1969
Dogadac sie z Damianem w kwestii wypożyczenia/zakupu goblinów ze skull passa i polować na allegro na trolla/squigi.
Z orków zmontować bossa, szamana, big'unz i kilku boyzow, ekwipunek najlepiej dobrac wg porad z Najmity


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Pn mar 07, 2011 19:31 
Offline
Pan Maruda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr kwi 07, 2010 16:41
Posty: 1969
Najmita.net niespodziewanie został zamknięty.

http://azylium.vot.pl/index.php?name=Forums
Tymczasowe (chyba) zastępstwo.
Niestety, dużej części wiedzy nie udało się zarchiwizować.


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mordheim
 Post Napisane: Wt mar 08, 2011 22:12 
Offline
Kronikarz Wojny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 08, 2010 12:04
Posty: 684
Lokalizacja: Września / Poznań
Naszykowałem orków. Jestem na etapie ich sklejania. Moja pierwsza rozpiska będzie na samych orkach. Pewnie to bez sensu i fajniej/lepiej byłoby mieć coś jeszcze - ale: Cóż z tego? Ja mam podejście: Hurra! Mam orków! :) (i nie chcę od razu kupować wile rzeczy -staram się ograniczać wydatki bo zbyt lekką ręką robiłem dotychczas)

_________________
= ][ = Innocence proves nothing. = ][ =


Góra 
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
 Post Napisane: Wt mar 08, 2011 22:12 
 


Góra 
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strona główna forum » Stół Bitewny


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

 
 

 
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Tłumaczenie phpBB3.PL